sjuk

jag är sjuk.. på dagen märks det typ inte förutom att jag är typ lite snorig, men på natten kommer hostan.. morgonen blir inte heller roliga när jag knappt fått en blund och hostmedicinen slutat verka..
Stackars vanja som imorse fick vakan morgonen med baciller och hosta.. klart hon inte kunde somna om...

nu ber vi för att vanja inte ska bli sjuk och att jag ska bli frisk! :)

Jag har ju varit med vanja idag. vi har sett på film, busat med hennes hundar och sen har jag hjälpt henne lyfta lite saker ner till hennes nya rum i källaren:)
Nu sitter jag framför datorn och skriver med nisse, skriver blogginlägg, lyssnar på musik, och funderar på vilken film jag ska se senare.

på hippo (ihelgen) ska jag hoppa LC, LA, LB, LA :)
HARE!
Måsse på surf

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0