love the way you lie

ja, som sagt har jag gått på stan idag med klara, detta är inköpen: rosa BH+trosa
En sådan fast ljusrosa. BH 129kr Trosa 59kr HM
jag köpte aldrig en väska för jag glömde presentkortet... jag och klara gick på stan en snabbis bara och sen for vi hem med mammsen vid 6. Hem och åt och klippte gräsmattan klart och sen for jag till klara igen. Den fuskiga skitungen fick ju typ värdensbästa sommarjobb och tjänar 87kr i timmen. Jag själv ska typ arbeta för pappa och han får man typ 7kr timmen och får slita aset av sig! Iallafall så for jag hem för klara skulle sova-upp 6på morgonen typ eller nå. Nu har jag precis satt mig vid datorn och innan bakade jag kaka till stalle. HANNAS KAKA de ni! Taggar iallafall middagen och länktar till tävlingarna! Det är alltid lika roligt att ställa ut alla fina blommor på banan dagen innan tävlingarna, och sedan komma på morgonen och se den fina banan, ååh älskar verkligen finamysiga stöcke ponnystall<3
Tänte skriva lite om pållarna jag ridit någon dag om ni vill det :)

Tänkte också dela med mig av en bra låt:) HARE!


Kommentarer
Postat av: charlotte

ja gör det :D

2010-07-02 @ 09:39:36
URL: http://ristiniemi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0