Drömmar kan vara konstiga, speciellt när man inte förstår dem.

idag ska jag vara meed klara, det var rålängesen vi var med varandra.
Vi ska gå på stan kl 4 då klara slutar jobba. Jag ska köpa  underkläder, och en väska tror jag och sen ska vi moppa hem tillsammans.ikväll kanske det blir att sova hos klara, vi får väl se var vi kommer göra.

imorgon är det jobbardag i stallet kl 5,jag ska väl fara ut bara ta det lugnt med måsse och några stallvänner. Vi brukar alltid fara tävlingsrundan, viket är skritt runt ett kvarter trav runt ett annat och skritt tillbaka runt det första kvarteret, vilket är en runda på ca.30min. Sen kl 7 på kvällen är det middag med alla stöckepf-människor och det brukar alltid vara väldigt god mat och trevliga glad människor<3

nu ska jag sminka mig som jag inte har gjort sen typ skolan slutade..:S hahha, men det är ett måste eftersom min hy inte är på topp. HARE!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0