bildbomb

Jag måste bara säga att jag är så sjukt less på pappas jävla hemlagade snus...! det går ju fan inte vara i huset!

idag har jag förutom att luktat snus, målat hus vilket jag fortfarande inte är klar på, det kommer ta evigheter! Jag har också ätit middag med min mamma och pappa på ett café, jag tror det hetter bobergs eller nåt. jag åt en tacopaj som var riktigt go. När vi var i stan passade jag på att tigga mig till en hårfärg, nu ska vi se om jag får bort den jävla utväxten ifall jag slingar håret. hoppass! nu ska ni få en bildbomb från umeå:)


LA

LB

LA

LB

LA

LA

LB

LA

LA

LA

LA

LB

LA

LA
MSVB i bilder:









jag flyger inte av! :D måns är bäst! HARE!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0