You get all that you need and more

Tjenare!  Haha hade ju simning idag på idrotten. Satan så rolig klass! haha lekte enmassa och hoppade ifrån trampolinen m.m. ! haha kul som fan!

Sen drog jag hem till vanja, sov som vanligt i hennes soffa, åt lite och sen drog vi på iksu. Det var ju tänkt att vi skulle gå på nått lite sportigare pass, dock var alla fulla, så jag och vanja gick på yoga. Faktiskt riktigt sköna att bara koppla brt alla skola och bara slappna av ett tag:) fast jag kommer nog inte köra det så ofta i framtiden precis..
Sen fick vi hämtning av mammsen. Väl hemma for jag och pappa och övningskörde. Jag tror nog pappa är mer taggad än mig på att jag ska köra bil..:S:D Detgick iallafall riktigt bra. Första gången jag kör lagligt faktiskt! hehe, eller inte helt.. övningskörningsskylten hittade vi ej, så vi körde utan, men det gick ju bra ändå=)

Nu har jag nästan skrivit klart min svenska grej som jag faktiskt är riktigt nöjd med! Jag hoppas att jag kommer få bra betyg på den!

pappaaaa!<3 alltid lika snygg!
Nu blir det sängen! godnatt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0