you found me

Jag börjar bli jätte förkyld! Mina halsmandlar är supersvulna och det känns som om jag inte är lika pigg som vanligt.

Iallafall så var jag och vanja och tränade idag (kanske inte är den bästa medoden för att bli frisk menmen..) Vi körde ett afro-pass. Hon som ledde passet var väl inte sådär jäte bra på att hålla takten.. Jag och vanja tappade bort oss ganska så ofta och  tillslut blev vi less och det slutade med att vi gick. Istället satte vi oss och strechade och sen sprang jag till bussen.

Jag måste hata några saker. Jag hatar att jag bor i stöcke!!, Jag hatar att passa busstider!! Jag hatar att åka buss!! Jag hatar att springa i klackar till bussen!! Jag hatar att alla bussar är sena!! Jag hatar att missa bussen när det är just jag som är sen till bussen!! Jag hatar att bussen jämt ska vara sen på de dagar man helst av allt inte vill att den ska vara sen!! Jag hatar att hata!!

Så nu har jag fått sagt det jag vill, nu blir det plugg...! Hare bra!
Vanja en gång då vi väntade på bussen:

Det är roligare och vänta med någon man tycker om iallafall(L)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0