vad vill jag blir?

TILL TEASSAN!
Vi har inte riktigt bestämt det än:)
TILL LOVIS!
Vart ska vi färga håret någonstans?

Nu sitter jag, clara, amanda, nisse och alexander och bestämmer de inviduella valen:)
Jag ska välja:

*Konsten att tala
*söka jobb
*Engelska C
*Trafikantutbildning
*Lag mat på kvällen typ
 
Jag ska även läsa rättskunskap, småföretaganden A och B :)
Det blir nog super:)
Jag har äve gjort min redovisning på engelskan som gick riktigt bra faktiskt=)

Snart: Matteprov som jag ej tänker göra!
seeyaah!

clara och lina (L)


Kommentarer
Postat av: tessan

jag vill joina, mitt hår ser ut som att jag har blandat min förra färgning med blekmedel och toning typ, ser för hemskt ut!!

får jag leka med er då ?

2010-12-15 @ 12:35:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0