stäääda

gaaalet nöjd jag känner mig!:) hihi, nee men det blev iallafall detta jag fick med mig hem:
*Armband 159kr
* lillfingersring 245kr
*Halsband med äkta sötvattenspärla 899kr
*Västerbottens ring 500nånting..kr
*ringhållare 70kr
*Ring 599kr (jag och sofia delar på denna ring)
*Ring 399kr
*silverörhänge + grattiskort, för att jag endast hade 35kr kvar:D

Det fanns typ inte nå bilder på de varor jag köpt, men jag kanske (om jag kommer ihåg det) lägger ut bilder såsmåning om:)
Jag kan säga att jag kände mig gaanska så bortskämt när jag stod där inne och ba: jag vi ha dee, och de och de, och pröv den ringen för 2000kr ... hahha:P men jag klagar inte(A)

Nu håller jag på att storstäda mitt rum, nivet dammtorka och greja, det är nemligen så att amaanda kommer hitr och sover hos mig imorgon, och hon är allergisk emot dam och katter... då ska hon inte gå in i mitt rum som det ser ut nu kan jag ju säga!

Imogon ska jag och pappa gå på stan och leta lite kläder till honom samtidigt som vi tänkte plocka upp amanda_:) åååh, jag är råååtaggad på nyår!! För festen blir på teg och resten av kvällen finns det lite blandade åsikter om, men kaaanske någon lokal någonstans.. beroende på om det verkligen inte finns någon annan fest...

Aja nu bör jag återgå till att städa, puss på er!:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0