hellooo

Igår i skolan hade vi klädsim, då vi tränade lite livräddning. Hahha jag och sofia ägde!!! hahha, nee, men jag gjorde även livräddnings provet, och fick mvg:) hehe men jag har ju alltid varit som en liten fetfisk!
Sen efter det så kom vi försent till samhällslektionen med en halvtimme, så lektionen blev ganska kort(a) 
Sen drog jag på iksu, det blev ett gnaksa kort pass då vi skulle till rolf. Nu har´andré gjort ett schema till mig och sofia iallafall. Jag ska träna mycket mage, rygg, rumpa och sen lite armarochben. Det blir nog superbra!
Sen drog vi tillRolf där det var julmys på högstanivå. Han hade beställt mat från annas fest&mat, och det smakar ju alltid lika bra!

Nu på lördag är det föresten den riktiga avslutningen för mig, challe och vanja. Det ska bli riktigt trevligt med en middag med stöckepf då det var längesen man träffade alla.

Jag fick skjuss in av mamma idag så jag var inte här 7timmar förealla andra.Nu ska jag på spanaka HARE! 

PS saknar dig lina<3

Kommentarer
Postat av: clara

jag saknar fan er!

2010-12-02 @ 10:10:48
Postat av: vanja

hahaha, det här passet måste vi köra!!!

Sport 18:15 - 19:15 Aerobic Dance Paris POLEDANCE! Sanna Ångquist



2010-12-02 @ 20:54:14
Postat av: lina

NAAAAAAAAW HANNAAAA SAKNAR DIG OXÅ!!!!! PUSS

2010-12-03 @ 15:57:07
URL: http://llinalu.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0