so contangious

tjenaree!
Jag tänkte uppdatera igår kväll, men då fungerade inte blogg.se tydligen så å blev det inget inlägg..
Igår var jag ialagfall med lovis och tesssan. Vi chillade och färgade lovis hår som blev råbra!!:D
sen for lovis hem och jag och tessan såg på film hela kvällen:)

Idag så har jag sett världens sämsta film på svenskan... ahha ne kanske inte, men det ar sjuktdålig!
Tur man hade fika!(A) ahhha! sen så gick jag på stan med lina, clara, och carro:) fast sen delade vi oss enheldel:) vid kvart i 2 följde jag med lina till busstationen efter att ha fikat på BARISTA.:D

Jag fick med mig hem 2st BH:ar med matchande trosor, en deo och även en fin julaftontröja:)

Ikväll ska jag på konfaträff med de sköna personerna från konfan:)

chai-latte(L)
hahha lina hade nog tråkigt och gjorde om bilden:P

seeyah!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0