i´m looking at this situation

det går nog bra Tessan;)

ag upptäkte just att vi kommer ha världens slappaste schema fram till jul, det kommer se ut såhär:

Torsdag: Spanska, styrketräning sen slutar vi 11.10
Fredag: Svenska vi börjar 20i10 och ser film på hela svenska, då har även alla i klassen bakat något så vi får även ha fredasmys i skolan;) vi slutar halv 12
HELG
Måndag:
"vanliga lektioner" = typ lekar och filmer
Tisdag: Samma som måndag tror jag men kanske stuta tidigare? sen blir det att dra med klassen och käka pizza för att fira:)

Idag blev det ingen matte så vi hade ett ganska långt hål innan lunch. Somnade på nisse i soffan...heheh:]
Föresten så är jag sjukt besviken på lina som skulle ha skolkat på matten med mig, men istället är hon "sjuk"..!


OBS HANNES LÄS DETTA!!!! :
Vi hade ju dans idag också:) gick hur bra somhelst! och speciellt när man har en godig som hannes framför sig;) steeeeeekig kille! Jag och Amanda ska föresten vara med hannes och nisse på nyår!!! kommer bli sjukt kul!!!!

Nu kl 3 blir det iksu, sen tesssan
SEEYAH!

Kommentarer
Postat av: Charlotte

Klart du kan hänga med mig och challe och åka!



Notis: du skrev till mig inte vanja ;) hehe



nämen vi får kolla ifall det finns plats i bilen, hoppas det iaf :) om adam har med sig en kompis så ryms vi tre, men om han har med sig 2 st ryms vi inte..

2010-12-15 @ 19:52:53
URL: http://ristiniemi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0