make a wish and place it in your heart

tjenaree!
det var ett tag sen jag uppdaterade nu kändes det som, men det var ju bara igår.. haha:)
Igår for jag iallafall till vanja, och sen till iksu där vi körde ett pass som var så sjukt svårt, så jag blev tvungen att avbryta för att inte göra bort mig totalt. Istället gick jag och tränade på crosstr. i 30min.
Sen drog jag och mamma och kikade på träningen. sen bar det iväg hem.

Resten av kvällen spenderades med skönt folk och mycket trevligheter;)

Idag har jag varit med lovis=) vi har bara chillat.
Jag har även hjälpt pappa med en massa grejor bland annat att lyfta ner skotern ifrån vinden.
Vi ska nämligen rusta upp den, för den ör inte så jätte fin nu. Jag hade först tänkt att vi ska beställa en ny huv till den då den vi har nu är gaaaanska så sönder jagf hade iallafall tänkt köpa en hel huv, och sen spreja den här färgen ungefär:

Fränt det hade blivit hahaha:P

Nu ska jag byta om, sen blir det myskväll med lovvan hare!

Kommentarer
Postat av: vanja

haha ja det hade vart sjukt fränt ändå :P

men du, när vi ska fira lilla jul kan vi väl sova någonstans tis-ons osså bakar vi tsm sen när vi vaknat osså, eller ngt :D

2010-12-11 @ 22:15:36
URL: http://helllberg.blogg.se/
Postat av: lovis

upppdateraaaa!!!!!!!!!!!!!!!!!

2010-12-13 @ 20:39:09
URL: http://lloviis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0