soulless man

asså jag har ju den skönaste matteläraren. På våran lektion så jobbade jag och sofia på bra, och mitt i allt räknande s¨å river han ut ett papper och sätter en blå prick i mitten och säger typ "din tur". Hahha sen satt han,jag och sofia och spelade luffarschack nästan hela lektionen. Per-erik(L) Det bästa är att jag lär mig av han också, jag har ju svårt med matte, och han är superbra som lärare! Alla borde få ha en sådan mattelärare. Jag blir bara så glad att jag fick honom och att Gaim blev sparkad, annars hade jag fått IG i både matte A och B..


Schemat jag snackade om igår prövade jag idag på styrkan, och det gick asbra! Jävlar var jag har fått jobba asså! Träningsverken blir bara värre i låren och rumpan.. :/ men då får man tänka positivt, jag har ju trots allt tränat bra då. Jag var ju förestenm på simhallen idag och tränade styrka idag också. Det var ju först tänkt att jag, amanda och soffia skulle träna bodypump, men pga min träningsverk så hade jag inte sugetdirekt... så vi bestämde oss för att gå på affropower ist. Men pga sofia norberg min jävligt dumma, sena och......*andas hanna andas* haha nee men jag blir förbannad bara jag tänker på det. Hon Kan ALDRIG vara i tid. Vi han inte till kl5 och ville inte komma in typ 15min senare och ba: HEJ! Så då körde vi(=amanda) lite styrka, och jag körde mest mage och liiite rumpa och massvis med minuter gick åt att strecha!

Nu ska jag städa rummet, och sen se på en film tror jag:) HARE!

haha hittade denna skönheten. Det kanske var 4-5år sen då jag kläddeutmig till "tomte"...hahhaha!


JAG SAKNAR CLARAA!

Kommentarer
Postat av: tessan

hahahaha jag kom ihåg dendär julen! det var väl då ni hade så fruktansvärt ful julgran?! hahahaha!



vad duktig du är med iksu, vi får boka in träna tillsammans nu när skolan är över, jag har så fruktansvärt mkt just nu men sen så kör vi :D

2010-12-02 @ 22:40:07
URL: http://thelun.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0