old school

godmorgon:)

jag har ju börjat vara inne på apbergetnu(A) hahha nee eller jaa, jag har varit och kikar runt lite, men jag  var iallafall in och kikade emma perssons sida hittade denna i hennes diarium:

emma- vi borde endå ha hittat på något bättre att skriva på tröjorna. typ "mata inte djuren"
emil- asså du är ju värsta djurplågaren.
hanna- HAHAHHAHAHAHAHAHHHAHAHAHAHA

bara för att jag dammsuger katten och bara för att emil är blond

hahaha jag saknar verkligen min gamla klass även fast jag är nöjd med min nya..







kärlek till er!


Kommentarer
Postat av: Fanny

ååh, fina bilder!:)saknar ocksåklassen och dig också grymt mkt. Men vi borde dra ihop ngt snart med tjejerna typ jullovet?:)skulle vara as kul om vi kunde typ vara i din stuga och åka skoter och hare bara almmänt mysigt!

2010-12-08 @ 17:32:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0