let´s try

Nu har jag slutat!! Jullunch på skolan idag det var ams! Dock så hade tc mycket bättre mat och mysigare.

Nu sitter jag på skolan, med sofia och resten, och snart ska jag fara hem med 1bussen, och då blir det tessan:)
Jag hade tänkt fara och träna innan, men jag har känt mig hängig hela veckan, så jag tror nog att jag tar en chilla-vecka med träningen.

SOFIA HÄLSAR TILL ER ALLA!!
sofia har lovat att göra en jätte fin hedder till mig på lovet:) himla nice med något nytt!


Såhär fint set det ut på min gård nu:


Vägen

Våran "julbelysning" hehe



Jag måste skaffa mig en bättre kamera asså!

seeeeyah!


Kommentarer
Postat av: olivia bryndahl

sv: aw, va gullig du är!

2010-12-16 @ 16:12:16
URL: http://oliviabryndahl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0