Just tell me what you want and I'll be that for you.

hahha jag hade helt glömt bort att det var på på dagen vi hade denhär middagen med stallet(tack challe:])
Iallafall så var jag ju med amanda igår, vi var med nårga killar som hon brukade vara med, och det var väldigt trevligt. Sen gick vi hem och jag såg kanske 2sek på filmen vi startade sen sov jag, haha.
Imorse for vi på stan, jag köpte några presenter, och nu har jag bara 2stycket julklappar kvar!:) Duktig jag har varit! Men jag har aldrig varit lika senn som pappa är, för han köper alltid julklappar PÅ julafton..

Iallfall så sitter jag nu hemma hos vanja, och om 20min ska vi vara på middagen med stallet:) Jag tror nog att det är dags att bytakläderr mm.m.:)

aja HARE!

haha hitade bilden på vanjas dator! 3pers på moppen hände OFTA när vi for från stalleee!<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0