i think its time for us that have a toast

Jag vet att jag har uppdaterat mycket nu ikväll Hhaha men jag måste bara lägga in min och sofias historik:P hahahhahahhaha!





nemen hej gullet! vad gör du?

- sofia nilsson, säger

hejsansvejsan, gulliplutt.. har nyss varit nere och spöat min broder :: sjd?

Hanna Norberg säger

hahahhah skönt!! vad hade han gjord

gjort*

?

jag klagar på min förkylning, och gör mindmapen

men det går inte så bra

 

som vanligt

- sofia nilsson, säger

ingenting, men vi kollade på bilder med mamma, sen sa mamma nä men nu tror jag vi ska ta och sova, sen suckade jag ... sen mamma ba och jaaa sofia du ska inte va uppe hela natten du behöver oxå sova, sen jag ba MEN JAG HAR SOOOOOOVMORGON TILL KL 1 IMRN

sen mamma till isak. HAHAHAHAHHA såg du nu fick hon damp

sen började isak hela tiden säga, nuuu fick hon damp

jaha ::

Hanna Norberg säger

HHAhahahahahahahahhHAHHAAHHAHAHAHAHAHAHAHAHHAAHAH OMG OMG OMGOMGOKGOMGOMOMGOGMOGMOGMOGMOGOGMGOMGOMGOMGOGOMGOMGOMGOMGO

HAHAHHHAHAHA OFTA DIN MAMMA SA DET??

Dampsofia(L)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0