I realize, yeah, it was only just a dream

(VARNING EXTREM BILDBOMB PÅ ALLT OCH ALLA INOM HÄSTVÄRLDEN)
Tårarna började automatiskt när jag började och städa. Grejorna har alltid legat  i pannrummet. Påsarna har legat mitt ivägen och överallt. När jag hade lämnat grejorna i hörnet skulle jag stänga dörren och allt kändes så fel. Jag har nog inte riktigt fattat att allt är borta nu, och det kommer aldrig vara som förut..



























































JAG VILL TACK ALLA; STOCKEPF; KICKIE LENNART SUSANNE MONA, MINDY¨, MÅSSE ALLA INOM FÖRENINGEN, ALLA PÅ TÄVLINGARNA, ALLA EKIPAGE OCH MOTSTÅNDARE, ALLA HÄSTAR, ALLA SKA HA ETT TACK FÖR JAG HAR HAFT DEN BÄSTA UPPVÄXT MAN KAN HA! HÄSTVÄRLDEN TILLSAMMANS MED ALLA ER!! NI HAR GJORT EN BRA START PÅ MITT LIV!                     



TACK!

Kommentarer
Postat av: moa

åååh va roligt med gamla bilder, älskling farino och snappy!!! va fint hanna! tack själv!! :D

2010-12-09 @ 21:37:39
Postat av: moa

åååh va roligt med gamla bilder, älskling farino och snappy!!! va fint hanna! tack själv!! :D

2010-12-09 @ 21:37:39
Postat av: Charlotte

superfina bilder hanna, jättefint verkligen!

Tack själv, det har varit så underbart att få spendera tiden med dig i stöcke, det har verkligen varit så bra som det någonsin skulle kunna bli!!

2010-12-09 @ 23:09:40
URL: http://ristiniemi.blogg.se/
Postat av: Erika

Vad fina bilder! Och tack för att man har fått möta dig/er i alla år, i lagen och allt! har varit kul att se stöckes framgångar!!

2010-12-10 @ 02:14:33
URL: http://liiiljaaaaa.blogg.se/
Postat av: Anonym

har du ingen annan bild på scapa? schabraket?=)

2010-12-11 @ 19:26:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0