I just blame everything at you

yo boys and girls!
how is it?? are you hahha skoja;P Nee men jag håller på at skriva på mitt engelska tal om en bok som jag inte kommer hinna läsa ut.. ´haha jag förstår varför min nuvarande engelsa lärare skrattade när hon hörde att jag hade mvg i 9:an haha!

iallafall så har jag vi ganska mycket jag ska göra tills imorgon, först bokpratet, sen matte prov och sen är det något med samhällskunskapen också... men det ska nog gå bra(A) jag vill hälst prestera i engelskan, men även i matten. Samhällsprovetr är ine lika viktigt för mig :)



Imorgon, lite det ju först dryg skoldag och sen ska jag fara och träna med vanja och kanske tessan:) Det blir väl något stepppass eller något annat kul! Sen ska jag och tessan dra hem och göra något:) vet ej vad men det blir säker kul=)

på torsdag kanske det blir att färga håret BRUNT tillsammans med LOVIS:)

gården förra julen:)

Kommentarer
Postat av: tessan

jag måste ocskå färgaaa mitt håååår, vart ska ni göra det?

2010-12-14 @ 20:16:46
URL: http://thelun.blogg.se/
Postat av: Anonym

med det menade jag att jag kanske ville joina!!

2010-12-14 @ 20:17:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0