GOD JUL!

hahaha, gaaalet så mycket paket vi har under granen iår!! Vi är ju trots allt bara 6presoner som ska vara hemma hos oss ikväll=)

Jag har tänkt lite, och jag haar komit fram till att julen är faktiskt lite tråktig. Det går så långsamt.. Man vaknar, äter med familjen, väntar typ hur länge som helst på att klockan ska slå 3 och då sen man på musse och dom, sen väntar man igen på julmaten, och det har man ätit klart på 30min och så ska man vänta IGEN i 10000timmar tills man får öppna paket, sen är typ dagen över... ganska tråktigt men jag älskar ändå julafton bara för att det är så sjukt mysigt och alla är så glada och gamla minnen ploppar upp i huvudet när man får öppna paket:)
Nee, jag älskar julen trots att man får vänta så länge på alla roligheter!!

Kalleankas julafton består ju av en massa filmsnuttar, och vissa har ju favoriter, men jag kan verkligen inte bestämma mig för en favorit! Jag bara älskar allt och alla!

Nu ska jag och sofia se på film och invänta att klockan ska bli 3!
GODJUL!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0