<-->

tjena bitchees!!
sjuklingen som jag är har inte varit och tränat på en hel vecka... men jag har dock varit och tränat bilkörning:)
Det gick asbra, förutom att det är andra riktiga gången jag kör bil och jag blev lite stressad när jag och pappa körde inne i stan mitt i rusningstrafiken:S men det gick bra ändå:)

föresten höll jag på att svimma imorse. haha jag kastade mig upp ur sägnen, slängde på mig morgonrocken och sen började det svartna för ögonen, men sen slutade det så det gick bara bra:)

Idag for jag till skolan och skulle vara duktig att fara på den enda lektion som vi hade men tydligen så var den inställd, så jag fick fara hem till vanja:) Vi gick på stan, mötte challe en tväris och snackade lite. Sen gick vi vidare, hanlade julklappar och fikade lite sen drog jag hem vid 4:)

Nu ska jag plugga, HARE!
 + adam

Kommentarer
Postat av: Charlotte

säääxy picture!!! /vanjiiis

2010-12-23 @ 15:06:13
URL: http://ristiniemi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0