you are my light in the dark

igår så var jag ju med en massa människor. det var väldigt trevligt, jag tror jag cyklade kring 2½mil igår!! cyklade hur mycket som helst!!
trögre gick det när jag skulle cykla från elin och hem imorse.. hahha jag har nog aldrig cyklat såå segt.
Till stan igår gick det på en halvtimme att cykla och nu gick det på 1timme att cykla från nedredelen närmast röbäck och hem.hahha:D

förutom att cykla så har jag ridit måsse. idag var även adam med i stallet:) vi red som vi alltid brukar rida när det är dagen för tävling. Barbacka, utan skor och chillar på vägarna. haha märta var pigg som ett svin! måns lunkade på somvanligt och bea är en blandning av måns och märta. 
trion heltenkelt<3 efter att vi putsat på grejor och hästar så for vi till surf tävlingarna, där jessica satte nollan i båda klassserna och charlotta vann LC! grattis tjejor;) 

sen for jag och mamma och handlade mat till mig som lever ensam hemma helatiden...:) óch nu sitter jag och käkar chirre och dricke glocken! mums!
fast jag ska väl lägga mig snart, det är ju tävling imorgon:)
somsagst ska jag ju hoppa LC+5 och LB imorgon och iövermorgon ska jag hoppa LB+5 och LA(förhoppningsvis laget om det går bra för mig) sååå HARE!

förra surftävlingen:




Kommentarer
Postat av: lovis

fina bilder!:)

2010-08-11 @ 10:47:05
URL: http://lloviis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0