You are the best thing that's ever been mine

Hello!
När jag var i älvsbyn och tävlade så var mamma i stockholm och hälsad på några kompisar:)
Då köpte mamma med sig lite presenter till mig
 
Escadas nya parfym! inte helt dåligt, dock tycker jag inte att det var en utav escadas favorit parfymer, men den funkar helt klart när man får den gratis!

Jag fick även dessa svarta skorna från belle shoes,. Dom är dom inte riktigt lika dana, jag fick ett par med svart sula och de var även dubbelt så dyra som dessa skor. Men annars är de hyfsat lika. Jag vet inte riktigt om jag vil ha kvar dem, jag vett inte riktigt om jag tycker om dem, de var jätte konstiga i tårna också, men det tror jag går bort när man gått in dem:) Vad tycker ni? 

idag har jag bara vartit i skolan och haft lååånga lektioner! Om allt blir som planerat så kliper jag ochj vanja oss förmodligen på torsdag, men jag ska iallafall klippa mig innom en snar framtid! Nu ska jag se om min sjuka mamma är vaken, annars blir det att se på tv och måla naglarna tror jag :) HARE!


Kommentarer
Postat av: vanja

sv; nja, i sundsvall när jag nollade 2 La och hade 4 fel i laget är nog före :)



snygga shoeees ^^ :D

2010-08-31 @ 22:14:58
URL: http://helllberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0