come with me

Idag vare skola som gällde. En ganska skön dag faktiskt då vi gick från 9.40 till 13.30:)
gick på stan ett tag med några och träffade en massa andra trevliga personer som blandannat var klara, johanna, hugo, nadja m.m. vi snackade lite och sen gick vi till bussen.

For till stallet och reed tvättade och packade inför resan till älvsbyn.
Ikväll kommer lovis och sover hos mig, det kommer ju bli tidigt imorgon. Jag har inte packat än, men jag orkar ändå inte ta tag i det, sådet känns som om det kommer bli en lång kväll..

I älvsbyn har jag faktiskt inte varit någongång, så det känns kul att tävla på ny tävlingsplats. Jaa, somsagt så ska jag tävla LB,LA,LB,LA så det blir nog super:)

Jag vet iallafall vad som kommer bli ett måste där.........regnkläder!

snart ska jag duscha och sen blire till att packa..kanske:P haha HARE!


piteå.


Kommentarer
Postat av: charlotte

LYCKA TILL ALSKLING!!! :D:D

2010-08-28 @ 09:55:18
URL: http://ristiniemi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0