you got my head spinning

hahahaha, jag suger! Sover på dagen och är vaken på natten:] Jag har nyss sovit från 5 och vaknade 9nångång, kikade lite på fångarna på fortet och nu sitter jag här. Här lär jag väl sitta ett tag, kanske inte lika länge som vanligt eftersom NISSE INTE SVARAR! Igår lanade jag och vanja lite PH tills challe kom, och då lanade vi lite till:D tills hon for och då snackade vi lite och sen somnade vi..sent...!

Idag så var jag ju i skolan. Vi tog foton och sen så hade vi någon form av tävling med alla 1:or. Min klass(friskvårdsklassen) vann en picknickkorg, så nu blire fick med klassen någongång;)
Det är mycket sköna personer i våran klass så det ska nog bli 3trevliga år iallafall!

Nu ska jag fortsätta sitta vid datorn ett tag, vi får väl se när jag somnar inatt.. HARE!

juste, jag har ju inte berättat att det är tävling i älvsbyn ihelgen! Riktigt roligt när måns och jag är på topp :)
Fast allt kan ju hända.., menmen, jag ska iallafall hoppa LB,LA,LB,LA med pojken. Jag kommer äöven att åka dit med lovis som min medhjälpare då mamma inte kunde ta ledigt från jobbet, men det blir nog toppen! HARE!

gammalbild på vanja och mig:)

UMEÅ!

OBS!! om någon tog bilder på mig på stöcketävlingarna vill jag gärna ha dem!! :)
[email protected] adda eller skriv vart jag kan få dem:) Tack på förhand!

Kommentarer
Postat av: charlotte

haha alltså jag tänkte på kvällen när jag kom till vanja, jag kom, vi snackade pyttelite, vi såg ph, jag somnade, jag for hahhahahahahha



rolig jag var....! not

2010-08-24 @ 23:06:56
URL: http://ristiniemi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0