fuckoffanddieduärförfulförmigochdinmorsagårförenhundring! till jag vet vem! :D

idag vare stöcke tävlingarna!!det gick hur bara som helst, måns var jätte fin i båda klasserna och det slutade att vi fick med oss 2specialgjorda förstapris rosetter, en blå rosett, ett vinnartäcke, pressent kort på hästsport och intersport och sockar.
förata klassen var ju en LC+5a a1a, framhoppningen var ju inte den bästa men måns skötte sig riktigt bra. När vi sen skulle hoppa omhoppning kändes han bättre ochväl inne på banan såg jag bara perfekta stora språng och måns  och jag vann den klassen! vi vann även cupen som ingick i klassen, underbart med en härlig start och jag kan ju inte säga att det blev så mycket sämre nästaklass!
jag hoppade då en LB+5 A0/A0 dm omgång 1 och måns var finare än allt! När han är så, så är det så enkelt att rida, och det är då självförtroendet åker upp snabbt! iallafall så blev jag 2:a i den klassen och slagen av bullen och carro:)
så nu ligger jag (änsålänge) 2:a i dm:et

Jag är jätte nöjd med dagen, och jag hoppas att söndagen blir lika bra!

<--vann klassen "rosetten i mitten fick jag när jag vann cupen" 2:a i LB+5-->
jag och challe känner oss såhär just nu:

vi råkade även somna lite, challe sa att jag snarkade, men det var väl inte så konstigt nä'r hon tog en kudde och la sig på mitt ansikte! vi ska ialla fall trycka lite fett nu:)
HARE!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0