stan

jag har inte haft något bloggintresse alls och när jag väl haft det så fungerar inte datorn eller så är jag inte hemma, så jaa, men jag ska bli bättre nu.

jag och vanja vaknade hos mig halv 1 typ och sen gjorde vi oss iordning och var på stan vid typ halv 4 kanske. där mötte vi challe och sen for jag till stugan vid halv 6. Jag fick med mig en converse väska för 499kr på väskan.

min älskade moppe är dum! den gick igår 30km/h på e4 med mig och vanja på....... Jag(pappa och enar) måste fixa den:)
nu ska jag städa lite sen ska jag se på beck tror jag. jag hittade nämligen några nerladdade filmer sen längesen och där låg bland annat en beck-film.
HARE!

väskan:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0