myyyys!

tänkte skriva ett inlägg igår innan jag for, men det blev inte så:)
Igår så for jag och eölin till nisse i hörnefors och umgicks ,med han och hans vänner vilket var superkul:)
inatt blev det inte så jätte myckt sömn, näär jag och elin brummade hem till umeå igen vi 6tiden, jag tror vi sommnade kring halv8-8. Det är sånna dagar som det känns tungt att stiga upp överhuvudtaget. Medans elin som brummade jag hem, och fick sedan skjuts till stallet med adam och eva hahah skoja! nej, men med adam och vanja.
Det var markabete idag som gällde. jag,vanjaoch challe for ut en tur på vägen och försökte jobba. Dock så gick det väl inte sådär superbra med måns. Han var ganska stark, och hängde sig ganska mycket på bettet. Han vart väldigt framtung när jag skulle korta honom.. men aja.

nu så ska jag vara med min saknade vän therese lundsten! måse ha varit ett år sedan sist vi var med varann. Vi ska iallafall ner till stugan och käka middag med familjen(-sofia)(+gäster) såå det blir nog superkul!! HARE!

En bild tagen förlängesen när jag och tessan var jätte taigta.


Kommentarer
Postat av: charlotte

tighta* hihihi ;)

2010-08-14 @ 21:32:02
URL: http://ristiniemi.blogg.se/
Postat av: charlotte

hälsa henne! :D

2010-08-14 @ 21:32:22
URL: http://ristiniemi.blogg.se/
Postat av: lovis

taigta HAHAHAHAHAHAHAHH

2010-08-15 @ 23:52:14
URL: http://lloviis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0