skolstart

idag vare ju första dagen i skolan. Det gick väl hyfsat, men jag säger bara tur att det bara är ettor på skolan så man inte känner sig så ensam om att vara förvirrad...hahah. Men min klass verkar helt OK ialllafall. jag har tur som kände nisse iallafall för annars skulle jag var jätte mobbad:P

Nu är jag hemma hos vanja och ska sova här inatt. Vi börjar 8.20 imorgon då vi ska ta enskillda kort och även få våra datoret! ÄNTLIGEN EN EGEN DATOR! På onsdag ska de riktiga lektionerna börja...gruvar!menmen det blir nog bra ändå:) Mitt schema är en plåga! vi får se om jag överlever:)

Nu ska jag och vanja tråka oss:) HARE!


ROLIGT SCHEMA?!

Kommentarer
Postat av: Wararat

svar, nemen vad fuskigt! du har fått en egen data! :o Eller jag har också egen, men ändå xD hur gick det då?

2010-08-23 @ 18:55:26
URL: http://noxea.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0