hurtigbulle

igår såg ju jag och challepå film, alla filmer utom karatekid var bra, enligt mig! dock så var dom andra grinfilmer, så jag och challe satt och grinade floder, speciellt till hachiko a dog´s story. 

idag så har jag varit superduktig, jag har typ städat heladagen! jag vaknade 12 av att mamma väckte mig och challe. Vi år frulle och satte vi på en film, the pianist tror jag att den hette:) den handlade om typ andravärldskriget, den var faktiskt väldigt bra. När challe for hem så klippte jag gräset, städade huset, eldade och sen for jag ner till stugan och var social med pappa när han fixade vägen till stugan. Jag åt där och sen cyklade jag hem.

nu ska jag cykla till fella i stan occh umgås med en massa trevliga personer! HARE!


hahha, alltid cykelhjälmen på!! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0