><

det var faktiskt ganska fint väder idag, eller det regnade inte iallafall. fast jag hade hoppats på sol så jag hade bikini under tröjan:]
Idag istallet så skulle vi måla inför tävlingarna nästa helg, det blir kanon snyggt!(utom ett hinder)
Jag vanja och challe skrittade hem, till mig med pållarna idag, dem stod på gräsmattan och käkade gräs medan vi mumsade på varsin bit morotskaka.

nu så har jag precis duschat och senare ska jag fara till vanja och lana lite PH:) HARE!

bilden är på bella förrförraåret när vi skrittade hem till mig

Kommentarer
Postat av: lovis

åh jag saknar faktiskt bella i stallet!

bara att typ gå och blåsa på henne(A)

2010-08-11 @ 18:14:52
URL: http://lloviis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0