Bästa sättet att förverkliga sina drömmar är att vakna.

Helt sinnes sjuk helg!!!
jag är så jävla nöjd! idag så red jag och måns LA:n och var nolla efter inte så bra ritt från min sida, men måns som det kämpe han är så hoppade han som en stjärna ändå! I omhoppningen tycker jag att jag hittade mer flyt i ridningen, jag red ju dock inte så snäva svängar för att jag bara skulle bibehålla rytmen,  och vi gick nolla!
vi slutade på en femteplacering i klassen och VANN DM:ET TOTALT!
Helt sjukt! jag trodde aldrig att jag skulle vinna! Hahha, jag tycker dock lite synd om carro som också slutade på 39,5poäng men jag fick en bättre placering idag så därför vann jag.
helt sjukt!

grattis till challe och carro som båda blev 2:a i dmet:)




Imorgon börjar skolan... för er som undrar så ska jag gå på östra, Friskvårdslinjen. Jag hoppas för allt i världen att jag hamnar i en bra klass! aja, nu ska jag lana PH!
HARE!


Kommentarer
Postat av: vanja

grattis bruden, du förtjänare verkligen!!! :D

2010-08-22 @ 21:58:20
URL: http://helllberg.blogg.se/
Postat av: vanja

grattis bruden, du förtjänare verkligen!!! :D

2010-08-22 @ 21:58:56
URL: http://helllberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0