häst inlägg!

har rensat lite inne på mitt rum och hittade rosett lådan som låg undanstoppad. Drog fram allt och bestämde mig för att ta fram några priser, :)
var jävligt svårt att välja ut de mest betydelsefulla rosetterna. Faktiskt lite roligt att jag minns exakt vilken känsla jag hade när jag fick rosetterna, allihopa! Det är dock en pokal som jag inte vet vart jag fått ifrån och vilken tävling det var, men jag har för mg att det inte var någon cup eller något utan fick den i en vanlig klass.. det är iaf den silvriga pokalen längst till höger på den sista bilden.

Blev tvungen att ränsa bort en hel del och fick tilslut fam dessa;
Hipporosetterna är första och den näst sista tävlingen med måsse. (första tävlingen kom jag 1 i min första start. det var en LB. Den andra gulblåa var ute tälingarna förra sommaren. Vi hadevärldens bästa känsla just då och allt gick precis som det skulle!)
De rosetterna längs ner, längst ut är DM-rosetter. En med apan och en med måsse.
Rosetten längst upp till vänster fick jag och måsse då vikom 2:a i ACBD-cupen i Piteå förra året. Det gick alltid jättebra med måsse i piteå!
Den blå rosetten i mitten är min första tävling med apan! Det var i Innertavle, jag fick 2 rosetter och föll av 3 gg;]
Den blå rosetten längst till höger är då jag var med i eliten 2009 då vi kom 2:a i sista omgången och blev totalt 3:a. Det var vår debut i MSVB och vi fick fyra oturliga fel på sista hindret.. Det vart höjning i omh. och jag var jätte nervös. Fick 4 fel men det var en väldigt dålig runda tror jag och jag minns väldigt väl attMamma glömde bort att filma denna klass. Fick damp på henne! haha!
De 2 speciella stöckerosetterna fick jag på stöcketäävlingen förra sommarn. Det var en av de bästa helgerna jag har haft med måsse tror jag. Vann någon cup, fick plaseringar indviduellt och vann DM:)





Kommentarer
Postat av: Charlotte

timrå lb 2010?? :)

2011-11-24 @ 06:07:03
URL: http://ristiniemi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0