JAG VILL HA BULLAR!

tjjaaa!
Mitt internet fungerar inte hemma.. så jag lär ju inte uppdatera något i helgen iaf.
Har inga planer än så länge, men vi får se vad som händer:) kommer nog vara hemma ikväll eftersom jag bara sov 1½timme inatt. Failade så hårt asså! Sprang längere än vanligt eftersom jag tog en coffeintabelt innan och var hur pigg somhelst! grejen var bara det att jag hade räknat med att all energi skulle ha gått ut mig, men icket.. hehe:]

Nu ska jag gå på rättskunskapen som är min sista lektion. Känns fett drygt, men vad gör man inte för skolan?
(minns du klara när vi gick i sexan och ringde på skolgårde`? kan inte sluta skatta! "vad gör du?" "Bakar bullar" hahahhahahaha!)

Kommentarer
Postat av: klara

HAHAHAHHAHAHAHAHAHHA:D ja, när vi ringde heta linjen!! så jävla pinsamt!

hitta på ngt snart?(a)

2011-11-19 @ 00:36:06
URL: http://klarawangdell.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0