felsms.com <3

Till: Grannmamman
Sms: Mms bild på min nakna kropp.
Svar: Är det du?
Till: Vän som skulle gifta sig
Sms: det blir Sven sexa den 18e. Se till att du inte försäger dig på något sett:)
Svar: Nej då klant arsle

Till: Sofia
Sms: Jag fattar inte hur jag kan vara tillsammans med Sofia... så jävla ful och äcklig!
Fast hon är rätt bra i sängen ;)
Svar: FUCK YOU!

Till: Min lärare
Sms: Jag såg att du hade stånd innan idag, ifall du fortfarande är sugen kan vi gå hem till mig under lunchen och ha lite kul ;)
Svar: Jag är gift. Är detta ett försök att fixa ett MVG?

Till: Storebror
Sms: Hehe är det du som har en stor jävla banan i brallan eller???
Svar: Hehe, skämtar du eller?

Till: Moster
Sms: Har du päls
Svar: Jag rakar lite på sidorna. Varför undrar du?

Förklaring: Smset skickade jag för något år sedan till min moster. Jag hade fått för mig att bli aktivist för djuren. Nu skulle jag smsa min vän och inte min moster

Till: Pappa
Sms: Hittade en gurka i din strumplåda. Why? :)
Svar: Det är mammas.

Till: Pappa
Sms: Om det kommer blod. Ska jag hålla för då?
Svar: Nej nej är tampong eller nåt du skall ha. Ring mamma

Förklaring: Smset skulle till mamma och det var näsblod jag pratar om. Jag är 19 år men pappa trodde att jag fick min mens nu. Han kan inte mycket om det här.

Till: Mamma
Sms: fan är det för bra med långa kukar? De ska ju vara grova.
Svar: Ja men inte för grova. 

Till: Gårdagens date
Sms: hon hade hår i anis som låg slickat efter skinkorna. Blä
Svar: Berätta för världen du. Tönt

Till: Min bror
Sms: Hur stor har du? Mått?
Svar: 17 cm

Förklaring: Idioten till bror svarade på hor stor kuk han hade. Jag skulle smsa min kompis om hur stor deras stutsmatta är. Jag var med mamma och pappa och skulle köpa en stutsamatta. Därför smset. 

Till: Mig från mamma
Sms: Du gör mig så kåt. I kväll vill jag inte bar prata i telefonen. Vi måste träffas.
Svar: Inget

Till: Min svärfar
Sms: Jag vet att du var kåt under middagen :)
Svar: Nej du. Vet du vad

Till: Min chef
Sms: Hoppas du är klar nu. Vi kommer och hämtar upp dig. Visby 2010 kommer bli ett helvete :)
Svar: Är inte du sjukskriven?


Till: Mig
Sms: Jag kan inte sitta. Du är ett monster i sängen ;)
Svar: Det där ville jag inte veta

Förklaring: Mamma råkade skicka ett sms till mig som skulle till någon annan. Jag vet att hon skäms som fan. Hon vill inte berätta att hon träffar män. Hon känner lite dåligt samvete fter att hon och pappa skilde sig. /Lisa




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0