en värld full av liv

We need something to fight and believe in
We need someone to love and worship
We need some excitement and danger
We need to make mistakes and walk the wrong path
Because all of these things will define you and shape your future
FREDAG: Party!!;D
LÖRDAG: Sliten och trött. Drog till stan där det var planerat att festa, men det hela slutade med att jag drog hem
SÖNDAG: Chillade tror jag?
MÅNDAG: Shopping tur med vanja, träffade challe en snabbis och på kvällen blev det film
TISDAG: Mamma hanna dag
ONSDAG: Drog till sofia och chillade
TORSDAG: Tjejkväll med tjejorna i klassen :D
FREDAG: Fest!!
LÖRDAG: Tog det lungt
SÖNDAG: Middag hos farmor:)

Bilder kommer senare, men jag kan bjuda på bilder från torsdagen som jag tagit från fejjan, och sofias blogg:)
:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0