Those three worlds

jamen nuså känns det litebättre! Jag  har snackat med alexander, varit och handlat, gjort iordning all mat och nu fattas bara det bara att packa kläder :) Det enda som känns bajs det är att jag inte har gjort spanskan men whatthehell känner jag !

Som ni kanske förstår så blir jag ju borta från bloggen igen, men jag kanske slänger in några tidsinställdainlägg med bilder jag aldrig visat förut så det blir lite roligt för er hehe:)
lite bilder från helgen:

chillar på flytflotten med motor
lotta sover
solade med emma
gick på bio med min finasteunderbaraste flikka! (sevärd)

Min helg har varit underbar<3

Kommentarer
Postat av: Anonym

haha jag är jävligt bra på att sträcka på mig jag lovar.... resten av bilderna var bajs:(



hanna när du kmr hem från hajken sk a vi planera vår kommande fetaste dag vi kommer uppleva oki? :)::):):):)



miss u

2011-06-07 @ 00:00:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0