stanheladan

Slutade typ 9.15 (provet gick förövrigt bra:) for då till stan med sofia, amanda och olivia och satt och väntade på att frases skulle öppna. haha shit så tjocka vi kände oss! kl 10 åt vi en stripsmeny till frulle och sen gick vi på stan
Hellsicke så mycket det var jag ville ha med mig hem, men pengarna i plonkan var inte så mycket att skryta med även fast det var mer än jag vätat mig.
Blev ändå en hel del och detta kom hem med mig:
T-shirt

Linne

Svarta jeans med hög midja och dragkedja på sidan

Shorts

<--de gröna jeansen

BH

Deo och mascara

Var på h&m i typ 1½timme hahah!

Ja, och nu är mitt barnbidrag iprincip slut..! Jag måste ha nya klackisar och färga håret! fast min fina mamma sa att hon kunde bidra med lite pengar:) iallafall till hårfärgen eftersom mamma gör vadsomhelst för att jag ska bli lilla blonda hanna igen:]

Kommentarer
Postat av: lina

Fan va snygg du är hanna!

2011-06-14 @ 16:14:09
URL: http://llinalu.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0