Alla har varit små

Vi har ränsat lekstugan och hittade en massa roliga saker.

Hanna på dagis:
(klicka)

Citat av hanna:
Öl, sprit och vin skadar hjärnar och man kräks



Ord jag stavade "rätt":
spy kids = spukids
Britney = Britnye
Annette = Anett
Pojkvänner = Pojckvener
Gick = jik
Kollar = Kålar
Gillar=Jillar

slåss = slos


Ur kompisböckerna:

Klara Wangdell

Therese Lundsten

Elin Nystedt

Hanna Norberg

Hahahahahhaha! DÖR! Jag, elin och klara planderade en fest och bjöd killarna vi var kära i!  haha!
Minns ni tjejor?

Hanna ritar:

aaaww!


Jag var nog lite rasse när jag var liten..:S sorry sofie..

Gillar alla 10000brev jag fick av linnea, och i varenda brev stod det: "du är jätte snäll och jag är jätte dum! Komihåg våran hemliga bamsestämpel! ps skriv tillbaka hejdå! / Linnea" haha söt!

Stjärna själv!


Kommentarer
Postat av: moa

hHAHA jag älskar tessan

favoritmat: TAKOS

det värsta hon vet: JOEL (hahahhaa)

och inte har hon vuxit många cm :]

2011-06-14 @ 20:08:54
URL: http://mmds.blogg.se/
Postat av: klara

bästa bok jag läst: petsons jul

hahahha stavningen, hade inte läst många böcker på den tiden...

gillar också att du har fått skriva åt mig för att jag var så jävla dålig på att skriva;)

2011-06-15 @ 18:15:20
URL: http://klarawangdell.blogg.se/
Postat av: tessan

HAHAHAHHAHAHHAHHAH värsta jag vet: joel

hahahhahaha dör lite

2011-06-16 @ 01:14:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0