sommarlov

gårdagen var riktigt trevlig!
Skolavslutning och sen for jag till draggen för att gratta challis till studenten. sen vidare till östra igen för att hinna gratta vanja till sudenten. In till stan och tittade på alla studenter, for till vanja sen för att fika studentfika. Hämtade upp amanda för att sedan köra fel, hämta drickan och sen fara hem. Snabbt byta käder och sedan in till stan igen till min syrras lägenhet för att förfesta i den:)
Efter en trevlig förfest med mycket skratt och knas så drog vi in till stan där vi hängde kring kajen i storssätt hela kvällen med men massa trevliga personer!!!:)

Jag var hemma hos sofia vid halv 3 skulle jag tro somnade direkt!

Idag vaknade jag kring 2 och drog till stan med sofia och andré, köpte en kavaj (blev tvungen att ta ur mina sparpengar men den var ju så fiiin!) och nu är jag hemma och har just käkat. Ska snart brumma iväg till vanja där det väntas jordgubbar med smällt choklad!♥

pusshej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0