Känner ni ruset?

Jag taggar hel serriöst sönder på torsdag! Sitter och skriksjunger på moppen hela vägern(Ja, även i stan), så sjukt taggad!!!!!!!!! Måste dock planera lite nu, känner mig liite osäker på vart  jag ska vara, men det kirrar jag imorgon:)

Imorgon ska jag upp och vara på skolan för att trycka tårta, stöda skåpen och leka lekar sen slutar vi förmodligen tidigt, och jag känner mig inte riktigt nöjd på stan så jag kanske ska ner dit ett tag om det är uppehåll och om det är någon som vill följa med:)

Känns dock ganska drygt att fara till skolan så tidigt, och sen att det dessutom ska regna känns kanske inte så skojj..:
onsdag 15.06.2011
TidVarselTemp.NedbørVind
kl 0–6 10° 0 – 0,3 mm Svak vind, 3 m/s fra nordøstSvak vind, 3 m/s fra nordøst
kl 6–12 11° 1,0 – 2,8 mm Svak vind, 3 m/s fra nordøstSvak vind, 3 m/s fra nordøst
kl 12–18 14° 0 mm Svak vind, 3 m/s fra østSvak vind, 3 m/s fra øst
kl 18–24 18° 0 mm Flau vind, 2 m/s fra østFlau vind, 2 m/s fra øst
Nu ska jag sova (i tid för en gång skull!!!)
nattti!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0