TILL SALU

hallojjj! Nu blir det bilder på tillsalu grejorna. Förs till kvarn. OBS! MIN KAMERA ÄR EJ BRA; SÅ BILDERNA ÄR INTE RÄTTVISA!!



GlenGordon schabrak, som jag köpte för ungeför 2år sedan. Det är använt väldigt mycket. Docka har det blivit missfärgningar, vilket ni ser på bilden, men det syns ej när sadeln ligger på. Luvan är i väldigt bra skick. stl Ponny
75kr



Helt vanligt brunt  schabrak med en equline luva. Använt mycket och har blivit rätt så missfärgat. Det syns nog om man tittar riktigt noga på tävlingar att det har ändrat färg, men detta shcabrak har varit ett av mina favoriter så jag har väl använt slut på det, och där av priset:) Stl full
50kr



GlenGordon schabrak använt ganska mycket, men i bra skick(lite noppigt, men syns knappt). stl full
100kr



<---
Detta schabrak har jag inte använt så mycket, allround schabrak stl full
100kr 




Färgen på det röda schabraket är mörkare röd irl. + att jag ej tvättat dessa schabrak.
Det bruna är använt mer än det röda, men är fortfarande i bra skick. stl full på båda
75kr/st



Allround sschabrak. Jag har inte användt det så mycket, men det har fortfarande blivit lite missfärgad.  storlek full, men jag ser nog snarare det som en stl ponny.
 50kr



Formen på detta schabrak är lite som ett dressyr-schabrak. Det är stolek full, bra skick och inte använt mycket alls.
100kr



(det är bling-bling på luvan för de som inte ser det:))Denna luva är riktigtsnygg och jag hade tänkt använda den till mitt svarta schabrak, men jag tog mig aldrig tiden till att sy in den (då den är för stor för måns i höronen)så det blev att jag aldrig använt den. stl full tror jag.
75kr


(OBS jag har ej rengjort detta täcke) Detta fleeace täcka har jag inte använt så mycket utan jag har nog bara använt det ca 4-5gg. Mycket bra skick och stolek 135 tror jag.(det passar måsses halvstora röv såå:P)
75kr


Detta fleeace täcke är använt mycket men är i bra skick. Dock så lekte måsse med det en natt och råkade göra en riva i täcket, men det syns det nästan inte. Revan sitter bak på rumpan, men nu när farmor har lagat täcket så syns det knappt. Storlek 125 tror jag.
50kr 


Dessa grimmorna är i riktigt bra skick, de är båda i stolek cob. den röda grimman är ungefär 5månader gammal och använd kring 10gg, medans den svarta är kanske1år gammal och använt varje transportfärd under 1år.
Svarta läder grimman 60kr
Röd/grå/blå grimma 30kr




Detta är ett gammalt träns som jag köpte av jessica. Drt är använt mycket, och har blandade guld och silver spännen som ni kanske ser. Tyglarna är dock nya, men har snabbt bllivit dåliga på insidan (där lädret möter hästens hals) Men annars bra skick. Pannbandet som hänger på sidan ingår, men swarovski pannbandet måste ni köpatill om ni vill ha det också. Tränset har stl cob. (nosluddet ingår)
100kr

swarovski pannband stl cob. Riktigt bra skick och använda ytterst få gånger,
400kr




Detta träns är väldigt fint enligt mig. Den har en speciell färg och är i bra skick och sidostycken du spänner innåt. Dock så har pannbandet släppt lite, men det är limmat och ser precis ut som det ska göra och fungerar utmärkt.stl ponny, men måns kaan precis få åt nosgrimman kring sig. men jag har användt det både som ett träns och som ett ledträns.
200kr




Detta träns gillar jag hur mycket som helst! Det är nytt utan att vara hårt. Nosgrimman är verkligen hur snygg som helst! Riktigt bra kvalité, dock inte på tyglarna... Om ni tittar noga så ser ni nog på tyglarna att dom är lie förstörda där tygeln ligger emot halsen på hästen. Dock så snys det inte när man rider med det efterom det är ju på insidan. Tyvärr så har nosremmenlossnat och fallit av utan att jag märkt det, så den är borta...:( Men eftersom det är en ganska vanlig brunfärg så borde det finnas att köpa en liknande den förra.
300kr

Jag säljer ju alla mina tävlingskläder också, men jag orkar inte lägga ut dem. Det är bara att sägatill vad ni är sugna på att se på bild och veta mer om, om det nu är så att ni vill se något av min tävlingsutrustning :)


Kommentarer
Postat av: vanja

haha nej det vill jag inte, har ju som ingen använding av dom... ;)

2010-11-15 @ 18:15:47
URL: http://helllberg.blogg.se/
Postat av: =)

Hej, ska du sälja din skyddsväst eller ridhjälm med då också eller?

2010-11-16 @ 09:25:47
Postat av: Cornelia

Hej!

Är det bruna tränset längst ner sålt?

2010-12-08 @ 16:25:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0